Slarque – Evropa 2011

51. Sváťa v Schillingsfürstu 52. Hrad Schillingsfürst 53. Pokoj v hotelu 54. Hotel Wender 55. Bývalý mlýn v Feuchtwangenu

56. Náměstí ve Feuchtwangenu 1 57. Náměstí ve Feuchtwangenu 2 58. Rybníky před Dinkelsbühlem 59. Městská brána v Dinkelsbühlu 60. Věž Faulturm a městské hradby

5. den – sobota 27. srpna

Přejezd

… Někde před Schillingsfürstem (obr. 51 a 52) jsme také potkali Petra s Liborem, kteří se vydali na projížďku z našeho cíle. Zbytek už byl spíše z kopce a při přemýšlení na křižovatce v Dorfgütingenu jsem si všiml ukazatele s názvem našeho hotelu. Pak už to bylo snadné. Takže jsme byli v cíli po půl sedmé po pouhých 55,9 km a necelých 3 a půl hodinách jízdy. Kdo chtěl večeři, dostal řízek, alternativy nebyly. Jak je to občas jednoduché. Bydlel jsem na pětilůžkovém pokoji (obr. 53) s naším velením (šéf Petr a řidič Libor) a s Honzou, poslední lůžko zůstalo volné jako připomínka, že jsme stále bez mechanika.

6. den – neděle 28. srpna

Romantická stezka

Ráno po snídani se dozvídáme, že cíl další etapy se nachází značně na východ od Romantické stezky a je jím hotel Lindenhof ležící na adrese Marktstraße 25 v obci Mörnsheim, která jen tak tak že je vůbec v koutku naší mapy. Základní možnosti, jak se tam dostat, jsou v zásadě dvě: buď odbočit z Romantické stezky v Nördlingenu (což bylo zároveň město, kde bude pár hodin před nádražím parkovat Libor s autobusem) na východ, nebo dojet až do Harburgu a pokračovat severovýchodně.

Vyrážím opět o půl desáté se Sváťou a Petrem. Od hotelu (obr. 54) jedeme do Dorfgütingenu stejnou cestou, kterou jsme včera přijeli, a pokračujeme dále k jihu do města Feuchtwangen (obr. 55 až 57). Odtud si dělá Romantická stezka jakousi podivnou zajížďku na východ přes Thürnhofen, ale my to střihli po silnici do Schopflochu, kde jsme se se stezkou opět setkali. Jen jsme si na naší zkratce vyšlápli kopeček ze 440 do 504 metrů. Pak jsme pokračovali směrem na Dinkelsbühl (obr. 58 až 60)…