Hlavní stránka Cestovní kancelář Saturn

Slarque - Istrie 2008

151. Amfiteátr v Pule 152. Vykládka kol 153. Martin a já na balkóně 154. Viki na balkóně 155. Poreč

156. Cestou na sever 157. Cestou na sever 158. Cestou na sever 159. Mazání 160. Viki na blátě

7. den – čtvrtek 11. září

Pula a Kamenjak

... Chvíli jsme strávili v parku přímo pod amfiteátrem (obr. 151) a pak už jsme zamířili k autobusu naložit kola. Najeli jsme něco přes 49 km.

Pak nás čekala zase hodinka jízdy zpět do Zelené Laguny (zhruba mezi sedmnáctou a osmnáctou hodinou), která mě uspala spolehlivěji než oba celonoční přejezdy. U hotelu Delfin jsme opět vyložili kola (obr. 152) a ustájili je v naší kolárně. Na výlet na pláž a do moře už bylo celkem pozdě. Martin s Viki si šli na chvíli zaplavat do hotelového bazénu, ale já se rozhodl vodní hrátky vynechat a volil jsem rovnou sprchu na pokoji. Večerní program (obr. 153 a 154) byl opět beze změn.

8. den – pátek 12. září

Ještě jednou Novigrad

Další volný den, další využitá možnost si přispat. V programu doporučovali buď výlet do jeskyně Baredine (na ni jsme viděli směrovky kus nad Porečí) nebo návštěvu vinařské oblasti (nemám nejmenší ponětí, kterým směrem to mohlo být). My už jsme nic nevymýšleli a rozhodli jsme se zopakovat si první půlku první cesty. Tedy Novigrad a zpět.

Kousek za Porečí (obr. 155) jsme opět opustili asfalt a vydali se na polní a lesní cesty při pobřeží (obr. 156 až 158), ve vhodné době jsme se i trochu namazali (obr. 159) a pokračovali dál cestou necestou (obr. 160)...